Politika povratka
Poštovani posetioci sajta internet prodavnice slagalica.me!
Obaveštavamo Vas da u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti prava potrošača, kupovine preko našeg internet-prodavnice smatraju se Udaljenim ugovorom, koji podrazumeva Ugovor između prodavca i kupca u okviru organizovanog sistema prodaje ili pružanja usluga bez istovremenog fizičkog prisustva prodavca i kupca na jednom mestu, pri čemu se do zaključenja ugovora i za zaključenje ugovora koristi isključivo sredstva udaljene komunikacije.
Važno:
Potvrđujući postavljanje narudžbine preko sajta slagalica.me, pritiskom na dugme POTVRDI NARUDŽBINU, posetilac sajta slaže se sa opisanim ispod procedurama rada sa reklamacijama, povrata robe, povrata sredstava, zamene robe, jednostranog raskida ugovora.
Posle POTVRDE NARUDŽBINE posetilac sajta prelazi u status KUPCA online prodavnice slagalica.me.
RAD SA REKLAMACIJAMA
Pri prijemu robe, molimo, proverite pošiljku sa robom u prisustvu kurira. Ako na pošiljci ima vidljivih oštećenja (pocepane delove ili udubljenja), onda pošiljku ne treba otvarati. U tom slučaju, molimo, pozovite na telefon +382-69-296-654 ili pošaljite elektronsko pismo sa svim vašim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu info@slagalica.me i navedite razlog, zbog kojeg ste (kupac) odbili da preuzmete pošiljku. U najkraćem roku zaposleni u Onovna Stvar DOO će vam (kupcu) saopštiti o daljem toku razmatranja vaše žalbe.
Ako kupac dobije nepoštećenu pošiljku, ali nakon otvaranja pošiljke otkrije da je isporučena roba oštećena, ne odgovara narudžbini ili podaci na priloženom računu ne odgovaraju robi, on treba da pozove najkasnije 3 radna dana od momenta prijema robe, na telefon +382-69-296-654 ili poslati elektronsko pismo sa svim svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu info@slagalica.me i opiše sa kojim problemom se susreo. U najkraćem roku, ali najkasnije 3 radna dana od datuma prijema žalbe u pismenoj ili elektronskoj formi, zaposleni u Onovna Stvar DOO će odgovoriti na iznetu žalbu i obavestiti kupca o daljem toku razmatranja vaše žalbe. Rok za razmatranje žalbe iznosi 3 radna dana od momenta njenog podnošenja.
Ako na kupljenoj robi budu otkriveni defekti, onda o tome obavestite, poslavši elektronsko pismo na adresu info@slagalica.me ili pozivom na kontakt broj telefona +382-69-296-654.
U skladu sa odredbama tačke 3 člana 61, tačka 20 Zakona o zaštiti prava potrošača («Službeni list Crne Gore» 002/14, 006/14, 043/15, 070/17 i 67/19), Kompanija Osnovna Stvar DOO informiše svoje potrošače, koji kupuju robu online, o mogućnosti vansudskog rešavanja potrošačkih sporova.
Procedura rešavanja potrošačkog spora u vansudskom postupku može biti inicirana samo od strane potrošača. Procedura može biti inicirana u Komitetu za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova Trgovinsko-industrijske komore Crne Gore u slučaju, ako prodavac odbije žalbu kupca.
POVRATAK ROBE
U slučaju jednostranog raskida ugovora kupac ima pravo na povrat novca ili na zamenu za drugu robu. Novac se vraća kupcu nakon povratka robe, i nakon što bude utvrđeno, da roba nije oštećena i ispravna.
Prodavac je obavezan vratiti iznos, plaćen od strane kupca, na osnovu ugovora najkasnije 7 radnih dana od datuma povratka robe.
Troškove povratka robe snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravnu ili pogrešnu robu.
Sa svoje strane, Prodavac se obavezuje odmah nakon prijema robe, vraćene na osnovu raskida ugovora, vratiti novčana sredstva, plaćena za vraćenu robu.
PROCEDURA POVRATKA SREDSTAVA
Za povratak sredstava na bankovni račun kupca kupac treba da obavesti prodavca o rekvizitima bankovnog računa kupca. To može učiniti, pozivom na telefon +382-69-296-654 ili slanjem elektronskog pisma na adresu: info@slagalica.me.
Nakon pružanja neophodnih podataka kupac dobija obaveštenje o povratku sredstava na elektronsku adresu kupca.
U slučaju povratka novčanih sredstava kupcu, koji je ranije izvršio plaćanje robe platnom bankovnom karticom, bez obzira na razlog povratka, prodavac je obavezan izvršiti povratak isključivo preko načina plaćanja VISA, Maestro ili MasterCard. To znači, da prodavac vraća kupcu sredstva na kartični račun, sa kojeg je izvršena plaćanje.
ZAMENA ROBE
Ako nakon prijema robe kupac odluči, da želi da je zameni za drugu robu iste ili druge cenovne kategorije, onda kupac treba da se obrati prodavcu na kontakt telefon +382-69-296-654 ili pošaljite elektronsko pismo na adresu: info@slagalica.me
Kuriru, koji će doći kupcu da preuzme robu, koju kupac želi da zameni za drugu, potrebno je predati uredno upakovanu robu za zamenu i račun-fakturu, dobijenu zajedno sa robom.
U slučaju, kada se zamena vrši zbog greške kupca – kupac samostalno kontaktira kurirsku službu i troškove poštanskih rashoda snosi kupac u skladu sa cenovnikom kurirske službe.
U slučaju, kada kupac dobije oštećenu ili pogrešnu robu, kurirsku službu poziva prodavac i troškove poštanskih rashoda preuzima na sebe prodavac.
Kada vraćena roba stigne u skladište prodavca, onda se roba proverava, da li je poslata u urednom stanju, i ako su uslovi zamene ispunjeni, onda se zamenska roba šalje kupcu.
Rok zamene
Rok za zamenu robe iznosi 7 radnih dana od momenta podnošenja zahteva kupca, i nakon prijema zamenske robe od strane prodavca.
Troškovi dostave
Troškove zamene robe snosi kupac, osim u slučajevima, kada kupac dobije oštećenu ili pogrešnu robu. Ako kupac pogreši pri izboru robe ili pri samopreuzimanju robe, kupac snosi troškove zamene robe
JEDNOSTRANO RASKIDANJE UGOVORA
Zakon o zaštiti prava potrošača u slučaju udaljene prodaje postavlja PRAVO kupca da jednostrano raskine ugovor, sklopljen na daljinu, bez objašnjenja razloga, u roku od 14 dana od dana predaje robe kupcu ili navedenom kupcu trećem licu, koje nije prevoznik.
Ako kupac naruči više jedinica robe, koje treba da budu isporučene odvojeno (robe, koje se isporučuju više pošiljki ili serija) ovaj rok počinje da teče od dana isporuke kupcu ili navedenom kupcu licu, koje nije prevoznik, poslednje jedinice ili serije robe.
Kupac je obavezan obavestiti prodavca pre isteka roka jednostranog raskidanja ugovora o odluci da raskine ugovor popunjavanjem izjave, koja se može preuzeti OVDE.
Jedan primerak popunjene izjave o jednostranom raskidanju ugovora treba da bude priložen uz vraćenu robu, drugi primerak popunjene izjave o jednostranom raskidanju ugovora treba da bude poslat potrošačem na elektronsku poštu: info@slagalica.me u obliku skeniranog dokumenta, ili poštom na adresu: 85320, TRG Magnolija, 3B/L2S, Tivat.
Da bi kupac mogao iskoristiti pravo na jednostrano raskidanje ugovora, vraćena roba ne sme biti oštećena ili istrošena, ne sme biti intenzivno korišćena.
Kupac gubi pravo na jednostrano raskidanje ugovora, ako je roba korišćena nepravilno, ne po nameni, tj. korišćenje robe prevazišlo je granicu, posle koje se karakteristike i funkcionalnost robe promenile u poređenju sa originalnim karakteristikama robe. U ovom slučaju kupac snosi punu odgovornost za smanjenje vrednosti robe.
Kupac nema pravo na jednostrano raskidanje ugovora, ako je predmet ugovora lako kvarljiva roba ili roba čiji rok trajanja ističe.
Kupac je obavezan vratiti robu u originalnom pakovanju, sa računom-fakturom popunjenim originalom izjave o jednostranom raskidanju ugovora. Izjava o jednostranom raskidanju ugovora, ima pravnu snagu od momenta njenog upućivanja prodavcu.
Kupac je obavezan vratiti robu po mogućnosti odmah, ali ne kasnije od 14 dana od dana obaveštenja prodavca o odluci da raskine ugovor, osim ako prodavac nije ponudio da preuzme robu, koju vraća potrošač.
U slučaju jednostranog raskidanja ugovora kupac je obavezan snositi troškove vraćanja robe.